Білошицька Т. Ю., Литньова Т. В. (2025) Аналіз результатів впровадження моделі професійної підготовки майбутніх учителів до педагогічного консультування. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). № 51. С. 272–283. ISSN 2786-4952. DOI: 10.52058/2786-4952-2025-5(51)-272-283.
Preview
1.pdf
Завантажити (476kB) | Preview
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання |
Користувач: | Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання |
Дата подачі: | 30 Трав 2025 09:52 |
Оновлення: | 30 Трав 2025 10:02 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/43965 |
ДСТУ 8302:2015: | Білошицька Т. Ю., Литньова Т. В. Аналіз результатів впровадження моделі професійної підготовки майбутніх учителів до педагогічного консультування. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). 2025. № 51. С. 272–283. DOI: 10.52058/2786-4952-2025-5(51)-272-283. |