Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Осмислення реклами як соціокультурного феномену у філософії Ж. Бодріяра

Слюсар В. М., Венцель Н. В., Слюсар М. В. (2025) Осмислення реклами як соціокультурного феномену у філософії Ж. Бодріяра. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філософські науки (97). С. 133–141. ISSN 2663-7650.

[thumbnail of 16.pdf]
Preview
Текст
16.pdf

Завантажити (915kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Аліна Ковальчук
Дата подачі: 11 Черв 2025 12:47
Оновлення: 11 Черв 2025 12:53
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/44109

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу