Назаренко І. М. (2010) Музичний театр як засіб формування художньо-творчого потенціалу молодших школярів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 52. С. 174–178.
Preview
vip_52_40.pdf
Завантажити (153kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано дію мистецтв як психоемоційного чинника впливу на особистість дитини, визначено особливості музично-театральної діяльності молодших школярів у процесі формування та розвитку художньо-творчого потенціалу, наведені методичні рекомендації щодо постановки дитячої опери на базі загальноосвітньої школи.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта P Мова та література > PN Література (Загальне) > PN2000 Драма. Театр |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 23 Лист 2010 11:08 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 22:01 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4468 |
ДСТУ 8302:2015: | Назаренко І. М. Музичний театр як засіб формування художньо-творчого потенціалу молодших школярів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2010. № 52. С. 174–178. |