Ресурси за класифікатором: PN2000 Драма. Театр
-
Предметний класифікатор Бібліотеки Конгресу США
(35351)
-
P Мова та Література
(6547)
-
PN Література (Загальне)
(1372)
- PN2000 Драма. Театр (86)
-
PN Література (Загальне)
(1372)
-
P Мова та Література
(6547)
S
Savyna Anna (2022) Metatheatrical Aspects in “The Author” by Tim Crouch. Periodyk Naukowy Akademii Polonijnej, Częstochowa. Т. 49, № 6. С. 69–74. ISSN 1895-9911.
Є
Євченко Н. В. (2005) Змістове наповнення терміна «епізована драма». Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 22. С. 193–195.
Євченко О. В. (2006) Особливості «нових» драм-антиутопій О. Ірванця. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 26. С. 100–103.
Євченко О. В. (2005) Драма-антиутопія: до історії терміна. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 22. С. 190–192.
Євченко О. В. (2009) Драма-антиутопія як одна із жанрових форм епічної драми. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 44. С. 199–203.
Євченко О. В. (2006) Інтелектуальна драма Мирослава Крлежи «Аретей, або легенда про святу Анциллу, Райського птаха». Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 30. С. 160–162.
А
Авраменко П. М. (2012) Принципи брехтівського театру та практика режисера. Брехтівський часопис (Brecht-Heft): статті, доповіді, есе: Збірн. наук. праць (філолог. науки). № 2. С. 176–179.
Анхим О. І. (2018) Інтертекстуальність у п’єсі Гельмута Байєрля «Пані Флінц». Science and Education a New Dimension. Philology.. Т. VI(48), № 161. С. 7–10.
Анхим О. І., Анхим М. М. (2023) Бертольт Брехт і транснаціональний театр. Брехтівський часопис (Brecht-Heft): статті, есе, переклади. № 9. С. 14–24. ISSN 2303-9612.
Астрахан Н. І. (2006) Вистава як інтерпретаційна модель драматичного твору. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 30. С. 139–142.
Астрахан Н. І. (2009) Родова та жанрова своєрідність маленьких трагедій О. С. Пушкіна. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 44. С. 189–194.
Б
Беньямін В., Лаціс А. (2012) Програма пролетарського дитячого театру. Брехтівський часопис (Brecht-Heft): статті, доповіді, есе: Збірн. наук. праць (філолог. науки). № 2. С. 46–49.
Болотіна М. В. (2013) Мотив сім’ї у малих драматичних творах Бертольта Брехта та Гарольда Пінтера: спроба порівняльного аналізу. Semper tiro: Студентський науково-літературний часопис. № 2. С. 5–10.
Бондарева О. Є. (2009) Прийоми і технології «епічного театру» в сучасній українській драматургії. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 46. С. 126–133.
Бондаренко Г. Ф. (2006) Між епікою та драмою: досвід М. Булгакова (на матеріалі роману «Життя пана де Мольєра» та п’єси «Кабала святош»). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 30. С. 135–138.
Бондаренко Г. Ф. (2009) Драматургічні експерименти Леоніда Андреєва. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 44. С. 195–198.
Борисенко Н. Д. (2004) Лексичні засоби загальної оцінки у мовленні персонажів сучасної британської драми (гендерний аспект). Вісник Житомирського педагогічного університету. № 16. С. 113–115.
Борисенко Н. Д. (2004) Засоби вираження епістемічної модальності у мовленні героїв сучасної британської драми: гендерний аспект. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 17. С. 100–101.
В
Варецька С. О. (2009) Бароко як інтерпретамент модернізму (на прикладі драми «Матінка Кураж та її діти» Бертольта Брехта). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 44. С. 222–225.
Васильєв Є. М. (2006) Інтертекстуальність у драматургії ХХ століття: Владімір Набоков і Ежен Йонеско. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 26. С. 89–92.
Васильєв Є. М. (2006) Прийом як мистецтво: неспівпадіння слова й жесту в драматичних текстах ХХ століття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 30. С. 124–126.
Г
Головчинер В. Є. (2009) Епічна драма в Росії до Б. Брехта: творчий досвід, рефлексія. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 44. С. 176–182.
Д
Даниленко В. Г. (2009) Традиції епічного театру в сучасній українській радіодраматургії. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 46. С. 148–152.
Демьянова С. К. (2013) Поетика неонатуралістської української та польської драми 20-х рр. XX століття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 70. С. 243–250. ISSN 2076-6173.
З
Загаєцька Т. А. (2018) «Подорож Аліси В Швейцарію» Лукаса Берфуса як приклад сучасної швейцарської трагікомедії. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць.. С. 100–103.
Закалюжний Л. В. (2005) Жанр історичної драми-хроніки та його змістове наповнення. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 22. С. 215–217.
Закалюжний Л. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5408-6490
(2006)
Інтертекстуальність жанру історичної драми-хроніки.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 30.
С. 195–199.
Закалюжний Л. В. (2009) Історична драма-хроніка Б. Брехта та А. Міллера: спроба порівняльного аналізу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 46. С. 199–202.
Закалюжний Л. В. (2011) Паратекстуальність брехтівської моделі історичної драми-хроніки. Брехтівський часопис: Статті. Доповіді. Есе. Збірник наукових праць (Філологічні науки). № 1. С. 77–80.
Закалюжний Л. В. (2014) Інтермедіальність і жанрові модифікації в сучасній польській і російській драматургії. Сучасні літературознавчі студії. У просторі наукового пошуку В. І. Фесенко. Збірник наукових праць.. № 11. С. 263–271.
Зорницька І. В. (2013) Парадоксализация древнегреческой трагедии. Science and Education a New Dimension: Philology. Т. 1(3), № 13. С. 62 –66.
Зорницький А. В. (2006) Лірико-міфологічна драма Теннессі Уїльямса: між Станіславським та Брехтом. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 30. С. 200–204.
Зорницький А. В. (2011) Біля витоків драматургії Брехта. "Театр та соціалізм" Я. Васермана: спроба попередньої філологічної інтерпретації маловідомого академічного тексту на їдиш. Брехтівський часопис: Статті. Доповіді. Есе. Збірник наукових праць (Філологічні науки). № 1. С. 81–88.
К
Ковалюк Ю. А. (2018) Епічний театр в Британії. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць.. С. 176–179.
Козимирська Т. І. (2006) Античний хор у драматургії Томаса Стернза Еліота. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 30. С. 156–159.
Козлов Р. А. (2012) Художній час і простір у видовій специфіці драматургії. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 61. С. 182–185. ISSN 2076-6173.
Коляда О. В. (2008) «Міфопоетика драматургії абсурду (на матеріалі драматичних творів Семюеля Беккета)». Автореферат Докторський thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Коляда О. В. (2006) “Маленька людина :: das Man”. Міфопоетична опозиція в драматургії абсурду. Літературний твір: шляхи дослідження поетики.. С. 184–200.
Корнева Д. А. (2018) Вплив ідей Б. Брехта на драматургію Ф. Дюрренматта. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць.. С. 191–194.
Король Є. О. (2011) Художні особливості видінь у п’єсі Б. Брехта «Видіння Симони Машар». Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 59. С. 207–211. ISSN 2076-6173.
Л
Левченко О. М. (2012) Шляхи епізації драми на матеріалі п’єси Артура Міллера «Смерть комівояжера». Брехтівський часопис. Збірник наукових праць. № 2. С. 129–131.
Ліпісовецька О. М., Лавренчук Т. С., Мальченко М. С. (2023) Провідна тема драми «Жах і відчай у Третій імперії» – тема страху. Вісник науки та освіти. № 4(10). С. 16–23. ISSN 2786-6165.
Ліпісівіцький М. Л. (2006) Одноактна п’єса: еволюція змістового наповнення терміна. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 26. С. 184–187.
Ліпісівіцький М. Л. (2011) Від "Малого Магаґоні" до великої театральної сцени: про взаємозв’язок малих та великих драматичних форм у творчості Б. Брехта. Брехтівський часопис (Brecht-Heft): статті, доповіді, есе: Збірн. наук. праць (філолог. науки). № 1. С. 105–111.
Ліпісівіцький М. Л. (2011) Brecht-Konferenz in Zhytomyr (Ukraine). Dreigroschenheft. № 2. С. 41–42.
Ліпісівіцький М. Л. (2010) Brecht-Zentrum an der Zhytomyrer staatlichen Iwan-Franko-Universität. Dreigroschenheft. № 4. С. 35–36.
Ліпісівіцький М. Л. (2012) Die IV. Brecht´schen Lesungen vom 10. bis 12. Februar in Zhytomyr (Ukraine). Dreigroschenheft. № 2. С. 38–39.
Ліпісівіцький М. Л. (2007) Hемецкое литературное кабаре «Überbrettl» (1901—1903 гг.) : особенности драматического действа. Материалы XIV международной конференции студентов, аспирантов и молодых ученых «ЛОМОНОСОВ». Секция «Филология».. С. 297–299.
М
Маловицька Л. Ф. (2006) Театрально-культурологічний аспект феномену маски: ґенеза, традиції та сьогодення. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 30. С. 18–21.
Марусевич Р. А. (2018) Контамінація реалістичних та абсурдистських тенденцій у творчості Едварда Олбі (на матеріалі п’єси "Історія в зоопарку"). Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць.. С. 248–253.
Маценка С. П. (2009) «Театр із духу музики»: музично-драматичні засади Б. Брехта в сучасному театрі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 44. С. 210–213.
Н
Назаренко І. М. (2010) Музичний театр як засіб формування художньо-творчого потенціалу молодших школярів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 52. С. 174–178. ISSN 2076-6173.
Нестелєєв М. А., Фіненко Л. Л. (2012) Жанрова своєрідність п’єси М. Фріша «Санта Крус». Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 61. С. 194–198. ISSN 2076-6173.
Ничипорук А. В. (2018) Ефект очуження у творчості Керіл Черчилль. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць.. С. 298–301.
Новобранець О. Б. (2006) Досвітні вогні української літератури (драма обробка Лесі Українки «Камінний господар»). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 30. С. 143–147.
О
Оладько Т. В. (2009) Особливості поетики драм Володимира Винниченка в контексті загальних тенденцій епізації у драматургії XIX – початку XX століття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 46. С. 203–208.
Оляндер Л. К. (2006) Драматичні поеми Йосипа Струцюка «Роман» і «Романовичі» та Волинський текст. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 30. С. 120–123.
П
Прищепа В. П. (2013) Драма Галілея – трагедія історії. Проблема інтерпретації п’єси Б. Брехта «Життя Галілея». Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 70. С. 212–214. ISSN 2076-6173.
Прищепа О. В. (2009) Витоки ефекту очуження: досвід санскритської драми. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 48. С. 173–176. ISSN 2076-6173.
Прищепа О. В. (2011) Особливості ефекту очуження в традиційних театрах Японії. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 59. С. 190–192. ISSN 2076-6173.
Прищепа О. В. (2013) Брехтівське розуміння «очуження» та «одивнення» В. Шкловського. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 70. С. 215–217. ISSN 2076-6173.
Р
Ржевська З. М. (2009) «Димитрий Самозванец» О. П. Сумарокова. На шляху до епічної драми. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 46. С. 180–183.
Ржевська З. М. (2006) Ломоносов як драматург (на матеріалі трагедії «Таміра і Селім»). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 30. С. 167–171.
С
Соболевська Г. І. (2006) Динаміка оповідальних та драматургічних форм у творчості А. П. Чехова. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 30. С. 131–134.
Соболевська Г. І. (2009) Принципи епізації драми у творчості А. П. Чехова. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 43. С. 213–216.
Соколовська С. Ф. (2009) Час і простір в епічній драмі Б. Брехта. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 44. С. 218–221.
Соколовська С. Ф. (2006) Драматургія Б. Брехта і «монтажне мислення» ХХ сторіччя. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 30. С. 163–166.
Соколовська С. Ф. (2024) П’єса Роланда Шиммельпфенніга «Арабська ніч»: особливості наративної моделі. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика. Т. 74, № 6. С. 213–218. ISSN 2710-4656. DOI: 10.32782/2710-4656/2024.6/35.
Т
Тарадайнік Д. В. (2018) Специфіка німецької драматургії XX – початку ХХІ ст. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць.. С. 368–374.
Татура І. В. (2006) «Трагедія мови» як форма абсурдизації драми Ежена Йонеско. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 30. С. 192–194.
Тименко Т. Г. (2009) Епізація лірики, або генезис драматичної поеми. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 46. С. 184–186.
Тименко Т. Г. (2012) Драматична поема та епічна драма: спроба літературно-психологічного аналізу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 61. С. 209–212. ISSN 2076-6173.
Ф
Федоренко Л. О. (2014) Heiner Müllers „Die Hamletmaschine“ als Autorenkonzept des postdramatischen Theaters. Молода германістика України між традицією та новаторством = Ukrainische Nachwuchsgermanistik zwischen Tradition und Innovation: Матеріали ХХІ Міжнародної науково-практичної конференції Асоціації українських германістів.. С. 21–22.
Федоренко Л. О. (2009) «Lehrstück» – «Lesestück» – «Schaustück» (місце і роль глядача в «навчальному» театрі Бертольда Брехта). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 44. С. 226–229.
Х
Хилько Н. М. (2018) Порівняльний аналіз роману Гріммельсгаузена і п’єси Б. Брехта «Матінка Кураж та її діти». Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць.. С. 397–402.
Ч
Чирков О. С. (2006) Драматургія – мистецтво драми? Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 30. С. 104–109.
Чирков О. С. (2009) Діалектичний театр – театр епічний? Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 44. С. 183–188.
Чирков О. С. (2011) Бертольт Брехт: между Мельпоменой и Талией. Брехтівський часопис: Статті. Доповіді. Есе. Збірник наукових праць (Філологічні науки). № 1. С. 163–170.
Чирков О. С. (2011) «КОРИОЛАН», или о комическом и трагическом в брехтовской системе координат. Вестник Томского государственного педагогического университета. № 7. С. 70–76.
Чирков О. С. (2011) "Забути Герострата!": режисерський пошук Петра Авраменка. Брехтівський часопис: Статті. Доповіді. Есе. Збірник наукових праць (Філологічні науки). № 1. С. 171–178.
Чирков О. С. (2012) Метафоричний театр Петра Авраменка. Інше. «Рута».
Ш
Шалагінов Б. Б. (2006) Драматургічні засоби створення театральності в «Фаусті» Й. В. Ґете. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 30. С. 110–116.
Шахрай В. М. (2005) Прилучення школярів до цінностей народної культури засобами театральної творчості. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 24. С. 137–140.
Я
Ярош М. А. (2009) Особливості трансформації традиційних мотивів у драматичних поемах Лесі Українки. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 46. С. 229–233.