Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Розвиток педагогічної майстерності як важливий напрямок загальнопедагогічної підготовки і становлення майбутнього вчителя фізичної культури

Асаулюк І. О. ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0001-8119-2726, Каплінський В. В. ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-0829-1079, Тетерук Р. О. ORCID logoORCID: https://orcid.org/0009-0000-3463-1829 (2025) Розвиток педагогічної майстерності як важливий напрямок загальнопедагогічної підготовки і становлення майбутнього вчителя фізичної культури. Українська полоністика (23). С. 160–167. ISSN 2220-4555. DOI: 10.35433/2220-4555.23.2025.ped-1

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (283kB) | Preview

Анотація

У статті розкривається зміст навчальної дисципліни «Основи педагогічної майстерності» та його спрямованість на розвиток професійно-педагогічної компетентності як важливого напрямку загальнопедагогічної підготовки і становлення фахівця з фізичного виховання. Важливою ознакою змісту є його практикоорієнтованість, оскільки спрямований на розвиток у здобувачів вищої освіти педагогічного мислення, творчої уяви, мовленнєвої компетентності, формування вмінь внутрішньої і зовнішньої педагогічної техніки та формування індивідуального стилю професійної діяльності. Його потенціал містить у собі широкі можливості для розвитку пізнавальних інтересів, стимулюванні прагнення до професійного самовдосконалення, творчих здібностей. З поміж загальних компетентностей, які формує навчальна дисципліна: здатність оволодівати сучасними знаннями, працювати в команді, використовувати оптимальні засоби впливу, здатність до міжособистісної взаємодії, здатність бути критичним і самокритичним, творчо застосовувати набуті знання у практичних ситуаціях, спонукати здобувачів освіти до зміцнення здоров’я, застосовувати сучасні технології управління суб’єктами сфери фізичної культури і спорту, здатність до безперервного професійного розвитку і фізичного самовдосконалення. Таким чином, зміст характеризується всеохопністю, відображає всі складові, напрямки і аспекти педагогічної майстерності. Запропонований підхід до вивчення навчальної дисципліни «Основи педагогічної майстерності» та проведення університетського конкурсу педмайстерності забезпечує формування високого рівня її складових: майстерності усного мовлення, майстерності спілкування, майстерності проведення уроку та виховного заходу, майстерності володіння собою, а також майстерності розв’язання проблемних педагогічних ситуацій.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Олександр Сергійович Яценко
Дата подачі: 14 Лип 2025 20:39
Оновлення: 14 Лип 2025 20:39
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/44712

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу