Заблоцька О. С.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0850-5754
(2008)
Компетентність, кваліфікація, компетенція як ключові категорії компетентнісної парадигми вищої освіти.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 39.
С. 52–56.
Preview
1.pdf
Завантажити (218kB) | Preview
Анотація
У статті викладено результати порівняльного аналізу трактувань категорій компетентність та кваліфікація. Визначено їх змістове навантаження та співвідношення. На основі контент-аналізу визначень «компетенції» й системного підходу встановлено ознаки цієї категорії та сформульовано її інтеграційне визначення. Доведено значення формування компетенцій для набуття студентами професійної компетентності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Олександр Сергійович Яценко |
Дата подачі: | 22 Серп 2025 08:29 |
Оновлення: | 22 Серп 2025 08:29 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/44944 |
ДСТУ 8302:2015: | Заблоцька О. С. Компетентність, кваліфікація, компетенція як ключові категорії компетентнісної парадигми вищої освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 39. С. 52–56. |