Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Компетентність, кваліфікація, компетенція як ключові категорії компетентнісної парадигми вищої освіти

Заблоцька О. С.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0850-5754 (2008) Компетентність, кваліфікація, компетенція як ключові категорії компетентнісної парадигми вищої освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 39. С. 52–56.

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (218kB) | Preview

Анотація

У статті викладено результати порівняльного аналізу трактувань категорій компетентність та кваліфікація. Визначено їх змістове навантаження та співвідношення. На основі контент-аналізу визначень «компетенції» й системного підходу встановлено ознаки цієї категорії та сформульовано її інтеграційне визначення. Доведено значення формування компетенцій для набуття студентами професійної компетентності.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Олександр Сергійович Яценко
Дата подачі: 22 Серп 2025 08:29
Оновлення: 22 Серп 2025 08:29
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/44944
ДСТУ 8302:2015: Заблоцька О. С. Компетентність, кваліфікація, компетенція як ключові категорії компетентнісної парадигми вищої освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 39. С. 52–56.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу