Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Модель професійної спрямованості навчання предметів природничо-математичного циклу в медичному коледжі

Копетчук В. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4990-9242 (2008) Модель професійної спрямованості навчання предметів природничо-математичного циклу в медичному коледжі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 39. С. 122–127.

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (201kB) | Preview

Анотація

У статті розглядається доцільність і важливість дослідження професійної спрямованості навчання у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації через побудову моделі професійної спрямованості навчання студентів медичного коледжу стосовно предметів природничо-математичного циклу. Сформульовано та обґрунтовано структурно-функціональні компоненти визначеної моделі.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Олександр Сергійович Яценко
Дата подачі: 22 Серп 2025 08:36
Оновлення: 22 Серп 2025 08:36
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/44945
ДСТУ 8302:2015: Копетчук В. А. Модель професійної спрямованості навчання предметів природничо-математичного циклу в медичному коледжі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 39. С. 122–127.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу