Копетчук В. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4990-9242
(2008)
Модель професійної спрямованості навчання предметів природничо-математичного циклу в медичному коледжі.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 39.
С. 122–127.
Preview
1.pdf
Завантажити (201kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається доцільність і важливість дослідження професійної спрямованості навчання у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації через побудову моделі професійної спрямованості навчання студентів медичного коледжу стосовно предметів природничо-математичного циклу. Сформульовано та обґрунтовано структурно-функціональні компоненти визначеної моделі.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Олександр Сергійович Яценко |
Дата подачі: | 22 Серп 2025 08:36 |
Оновлення: | 22 Серп 2025 08:36 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/44945 |
ДСТУ 8302:2015: | Копетчук В. А. Модель професійної спрямованості навчання предметів природничо-математичного циклу в медичному коледжі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 39. С. 122–127. |