Горбатюк О. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1506-2664
(2012)
Організація самостійної діяльності студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 65.
С. 68–71.
ISSN 2076-6173.
1.pdf
Завантажити (240kB) | Preview
Анотація
У статті розкрито підходи до визначення головних чинників, що сприяють ефективній організації самостійної пізнавальної діяльності студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання у вищих навчальних закладах. Серед них чільне місце посідають мотивація студентів, врахування психологічних особливостей молоді студентського віку та ефективна організація навчання, яка включає різноманітні форми та інноваційні методи навчання. Визначено, що врахування при організації навчального процесу у ВНЗ означених у статті чинників сприятиме не лише зростанню самостійності студентів, а й результативності їх навчання загалом, а також успішній адаптації у процесі подальшої професійної діяльності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Олександр Сергійович Яценко |
Дата подачі: | 26 Серп 2025 13:21 |
Оновлення: | 26 Серп 2025 14:02 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45007 |
ДСТУ 8302:2015: | Горбатюк О. В. Організація самостійної діяльності студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 65. С. 68–71. |