Тимчук К. М. (2012) Ретроспектива поглядів на структуру та підходи до побудови підручників з іноземних мов другої половини ХХ – початку ХХІ століття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 65. С. 156–161. ISSN 2076-6173.
Preview
1.pdf
Завантажити (263kB) | Preview
Анотація
Статтю присвячено виявленню особливостей поглядів на структуру, підходи та вимоги до побудови підручників з іноземних мов для середніх загальноосвітніх шкіл України другої половини ХХ – початку ХХІ століття. Розглянуті погляди минулого проаналізовано під кутом зору сучасності, враховуючи нові досягнення та тенденції в області педагогіки і дидактики, а також завдань, які висуває суспільство та держава перед школою в оволодінні іноземною мовою.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Олександр Сергійович Яценко |
Дата подачі: | 26 Серп 2025 13:50 |
Оновлення: | 26 Серп 2025 13:50 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45008 |
ДСТУ 8302:2015: | Тимчук К. М. Ретроспектива поглядів на структуру та підходи до побудови підручників з іноземних мов другої половини ХХ – початку ХХІ століття. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 65. С. 156–161. |