Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Проектна робота як один із засобів підвищення навчальної мотивації в експерієнційній методиці навчання іноземної мови

Тарнопольський О. Б.ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8507-0216, Корнєва З. М.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8848-4323 (2013) Проектна робота як один із засобів підвищення навчальної мотивації в експерієнційній методиці навчання іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 72. С. 91–95. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 18.pdf]
Preview
Текст
18.pdf

Завантажити (290kB) | Preview

Анотація

У статті висвітлено особливості підвищення мотивації студентів до оволодіння іноземною мовою для спеціальних цілей у межах експерієнційного підходу до навчання. Зокрема, детально проаналізовано та проілюстровано прикладами навчальних завдань проектну роботу як провідний вид експерієнційної аудиторної та позааудиторної роботи студентів з оволодіння іноземною мовою професійного спрямування у межах створеного авторами статті навчально-методичного комплексу ''Professional Basics''.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Олександр Сергійович Яценко
Дата подачі: 28 Серп 2025 09:40
Оновлення: 28 Серп 2025 20:56
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45023
ДСТУ 8302:2015: Тарнопольський О. Б., Корнєва З. М. Проектна робота як один із засобів підвищення навчальної мотивації в експерієнційній методиці навчання іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 72. С. 91–95.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу