Тарнопольський О. Б.ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8507-0216, Корнєва З. М.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8848-4323
(2013)
Проектна робота як один із засобів підвищення навчальної мотивації в експерієнційній методиці навчання іноземної мови.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 72.
С. 91–95.
ISSN 2076-6173.
18.pdf
Завантажити (290kB) | Preview
Анотація
У статті висвітлено особливості підвищення мотивації студентів до оволодіння іноземною мовою для спеціальних цілей у межах експерієнційного підходу до навчання. Зокрема, детально проаналізовано та проілюстровано прикладами навчальних завдань проектну роботу як провідний вид експерієнційної аудиторної та позааудиторної роботи студентів з оволодіння іноземною мовою професійного спрямування у межах створеного авторами статті навчально-методичного комплексу ''Professional Basics''.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Олександр Сергійович Яценко |
Дата подачі: | 28 Серп 2025 09:40 |
Оновлення: | 28 Серп 2025 20:56 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45023 |
ДСТУ 8302:2015: | Тарнопольський О. Б., Корнєва З. М. Проектна робота як один із засобів підвищення навчальної мотивації в експерієнційній методиці навчання іноземної мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 72. С. 91–95. |