Анпілогова С. А. (2014) Кіноматографізм як стильова домінанта повісті О. Слісаренка «Плантації». Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 73. С. 232–238. ISSN 2076-6173.
49.pdf
Завантажити (309kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто особливості культурно-мистецьких тенденцій 1920-х років ХХ ст. на ґрунті українського мистецького поступу. Проаналізовано явище синтезу кіномистецтва та художньої літератури у межах дослідження гостросюжетної прози початку минулого століття. На прикладі творчості О. Слісаренка, зокрема повісті ''Плантації'', окреслено домінантну ознаку цього синтезу – кінематографічність словесної культури. Тематично повість підпорядкована авантюрно-детективному кіномотивному комплексу, який охоплює: динаміку розгортання дії, фактографічність опису, кінематографічну інтригу (з елементом очікування), особливий підбір персонажів, що перевтілюються. О. Слісаренко створює синтез фабульних та проблемно-тематичних чинників, намагаючись за допомогою авантюрно-пригодницького елементу розкрити не тільки характери героїв, а й відтворити картину суспільного буття у момент революційних катаклізмів. Таким чином, поєднання особливої естетики дії, динаміки, неймовірності та уміння зацікавити читача наближають творчість прозаїка до гостросюжетної масової літератури, водночас реалізуючи природний кіноматографізм авторського творчого стилю.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
| Користувач: | Олександр Сергійович Яценко |
| Дата подачі: | 28 Серп 2025 14:04 |
| Оновлення: | 28 Серп 2025 14:04 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45025 |
| ДСТУ 8302:2015: | Анпілогова С. А. Кіноматографізм як стильова домінанта повісті О. Слісаренка «Плантації». Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 73. С. 232–238. |


