Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Методика використання оздоровчої гімнастики на уроках фізичної культури в учнів 5–6 класі

Жуковський Є. І.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4870-4248, Жуковська М. О.ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7551-2922, Айунц В. І.ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2945-2265 (2024) Методика використання оздоровчої гімнастики на уроках фізичної культури в учнів 5–6 класі. Фізична культура і спорт: досвід, проблеми, перспективи. № 1. С. 12–19.

[thumbnail of 4.pdf]
Preview
Текст
4.pdf

Завантажити (384kB) | Preview

Анотація

Гімнастика є однією з найдавніших систем фізичних вправ, спрямованих на гармонійний розвиток людини. Ця діяльність постійно розвивається і є найбагатшим та універсальним інструментом впливу на фізичну активність людини завдяки великому різноманіттю фізичних вправ. Гімнастика залишається невід’ємною складовою навчальних програм з фізичної культури. Очевидно, що відсутність чітких ліній розвитку змістових аспектів загальнорозвивальної гімнастики в програмах для учнів п'ятих-одинадцятих класів, а також скорочення загального обсягу гімнастики у змісті програм, є однією з ключових причин зниження рівня рухової культури серед школярів. Усе вищеперераховане вимагає змін до традиційної системи освіти. На сьогоднішній день у суспільстві існує чітке розуміння необхідності ведення здорового способу життя та впровадження фізичної активності як у шкільне так і позашкільне життя дітей. Науковці, вчителі та батьки наголошують на важливості ролі фізичної культури для забезпечення здоров’я молодого покоління. Усе це створює позитивні умови для інноваційних змін в галузі фізичного виховання школярів. Ефективність навчання визначається не лише кількістю засвоєних знань щодо здоров’я та побудови тіла, але і ставленням учнів середньої школи до фізичної діяльності та їхнім мотиваційним потребам. Мета дослідження – полягає в експериментальній перевірці ефективності використання засобів та методів оздоровчої гімнастики на уроках фізичної культури з учнями 5-6 класів. У роботі були використані наступні методи дослідження: аналіз літературних джерел та документальних матеріалів; соціологічні методи дослідження; медико-біологічні методи дослідження; педагогічні; методи математичної статистики. Результати дослідження доводять, що розроблена нами методика позитивно впливає на показники фізичної підготовленості учнів 12-13 років.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра фізичної культури та базової загальновійськової підготовки
Користувач: Аліна Ковальчук
Дата подачі: 03 Вер 2025 08:36
Оновлення: 03 Вер 2025 09:06
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45147
ДСТУ 8302:2015: Жуковський Є. І., Жуковська М. О., Айунц В. І. Методика використання оздоровчої гімнастики на уроках фізичної культури в учнів 5–6 класі. Фізична культура і спорт: досвід, проблеми, перспективи. 2024. № 1. С. 12–19.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу