Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Моделювання процесу підготовки майбутнього вчителя інформатики до гейміфікації освітнього процесу основної школи

Антонов Є. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3178-2132 (2025) Моделювання процесу підготовки майбутнього вчителя інформатики до гейміфікації освітнього процесу основної школи. Professional Pedagogics. Т. 1, № 30. С. 270–278. ISSN 2707-3092. DOI: 10.32835/2707-3092.2025.30.270-278.

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (329kB) | Preview

Анотація

Актуальність: реалії сьогодення вимагають від вчителя інноваційного мислення та вміння впроваджувати нові підходи, створювати та застосовувати нові освітні технології, серед яких гейміфікація посідає чільне місце.

Мета: теоретично обґрунтувати модель підготовки майбутнього вчителя інформатики до гейміфікації освітнього процесу основної школи.

Методи: моделювання – для розробки моделі підготовки майбутнього вчителя інформатики до гейміфікації освітнього процесу основної школи; математичної статистики – для опрацювання експериментально отриманих даних.

Результати: розроблено модель підготовки майбутнього вчителя інформатики до гейміфікації освітнього процесу основної школи; здійснено перевірку ефективності розробленої моделі шляхом проведення формувального етапу експерименту, який передбачав поетапний механізм упровадження моделі і складався з трьох етапів (мотиваційно-ознайомлювального, реалізації, оцінно-корегувального); апробовано авторські навчально-методичні матеріали, спрямовані на організацію і функціонування гейміфікованого освітнього середовища.

Висновки: досліджувана підготовка майбутніх учителів інформатики представлена як цілісний процес цілеспрямованої взаємодії викладачів і здобувачів у межах гейміфікованого освітнього середовища з метою покращення опанування здобувачами освіти навчального матеріалу шляхом застосування ігрового контексту із залученням сучасних цифрових технологій; у запропонованій моделі виокремлено блоки – цільовий (мета, завдання, наукові підходи, принципи), мотиваційно-потребововий (мотиви, інтереси, потреби), змістово-процесуальний (зміст підготовки, її організаційні форми, методи, засоби, гейміфіковане освітнє середовище, етапи формування готовності майбутнього вчителя інформатики до гейміфікації освітнього процесу), результативний (критерії, показники, рівні готовності майбутнього вчителя інформатики до гейміфікації освітнього процесу); результативність реалізації моделі підтверджується наявністю позитивної динаміки розвитку готовності майбутнього вчителя інформатики до гейміфікації освітнього процесу.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Олена Євгеніївна Антонова
Дата подачі: 03 Вер 2025 10:19
Оновлення: 03 Вер 2025 10:19
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45159
ДСТУ 8302:2015: Антонов Є. В. Моделювання процесу підготовки майбутнього вчителя інформатики до гейміфікації освітнього процесу основної школи. Professional Pedagogics. 2025. Т. 1, № 30. С. 270–278. DOI: 10.32835/2707-3092.2025.30.270-278.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу