Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Фонові знання у формуванні глибокого лінгвістичного світогляду майбутніх учителів англійської мови

Григор’єва Т. Ю.ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3228-2033 (2025) Фонові знання у формуванні глибокого лінгвістичного світогляду майбутніх учителів англійської мови. Вісник науки та освіти. № 38. С. 1146–1157. ISSN 2786-6165. DOI: 10.52058/2786-6165-2025-8(38)-1146-1157.

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (568kB) | Preview

Анотація

У статті розглядається роль фонових знань у формуванні глибокого лінгвістичного світогляду майбутніх учителів англійської мови. Підкреслюється, що однією з ключових освітніх цілей занять з іноземної мови є розширення лінгвістичного кругозору здобувачів освіти шляхом оволодіння ними країнознавчими та міжкультурними знаннями, а також усвідомлення іншої системи понять і порівняння її з рідною. Формування лінгвістичного кругозору передбачає не лише засвоєння системи мови, що вивчається, а й набуття здатності самостійно вирішувати мовні завдання, плануючи пошук необхідної інформації. Зазначено, що у зарубіжних дослідженнях рідко використовується термін «лінгвістичний кругозір», натомість більш поширеним є поняття «компетентність», яке трактується як поєднання знань, умінь, навичок та індивідуальних характеристик, необхідних для ефективної діяльності у певному контексті.

У роботі обґрунтовано, що «лінгвістичний кругозір» є ширшим поняттям, ніж «лінгвістична компетентність», оскільки включає не лише граматичні, лексичні та орфографічні знання, але й готовність до іншомовного спілкування та ефективного розв’язання комунікативних завдань.

Також наголошено на важливості лінгвосоціокультурної компетентності, що охоплює соціолінгвістичні, соціокультурні та соціальні аспекти мовної діяльності. Авторами визначено етапи формування лінгвістичного кругозору майбутніх учителів англійської мови за допомогою фонових знаь, зазначеної попередньо: презентаційно-пізнавальний, тренувально-практичний, креативно-пізнавальний. Отримані результати підкреслюють необхідність цілеспрямованого розвитку фонових знань як основи для поглибленого розуміння мови та культури, що вивчається, у підготовці майбутніх педагогів.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: Олександр Сергійович Яценко
Дата подачі: 17 Вер 2025 12:41
Оновлення: 17 Вер 2025 12:41
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45284
ДСТУ 8302:2015: Григор’єва Т. Ю. Фонові знання у формуванні глибокого лінгвістичного світогляду майбутніх учителів англійської мови. Вісник науки та освіти. 2025. № 38. С. 1146–1157. DOI: 10.52058/2786-6165-2025-8(38)-1146-1157.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу