Дмитрієва С. М.ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8619-2717
(2025)
Порівняльний аналіз готовності майбутніх вихователів та учителів до використання арт-терапії у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.
In: Konferencia s medzinárodnou účasťou Expresívne terapie a terapeutické prístupy pre výnimočného človeka 2025, 15. januára 2025, Ružomberok.
С. 47–63.
1.pdf
Завантажити (264kB) | Preview
Анотація
У статті розкрито проблеми підготовки майбутніх вихователів дошкільних закладів освіти та майбутніх учителів початкових класів до використання арт-терапевтичних технологій у роботі з дітьми із особливими освітніми потребами; представлено порівняльний аналіз результатів емпіричного психологічного дослідження основних структурних компонентів готовності студентів спеціальностей «Дошкільна освіта» та «Початкова освіта» до арт-терапевтичної роботи з даною категорією дітей: мотиваційно-особистісний; змістовний; творчий та операційно-дієвий.
Тип ресурсу: | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
---|---|
Ключові слова: | арт-терапія, арт-терапевтична технологія, дитина з особливими освітніми потребами |
Класифікатор: | B Філософія, психологія, релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти |
Користувач: | Наталія Баргілевич |
Дата подачі: | 01 Жовт 2025 13:26 |
Оновлення: | 01 Жовт 2025 13:26 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45386 |