Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Порівняльний аналіз готовності майбутніх вихователів та учителів до використання арт-терапії у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами

Дмитрієва С. М.ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8619-2717 (2025) Порівняльний аналіз готовності майбутніх вихователів та учителів до використання арт-терапії у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. In: Konferencia s medzinárodnou účasťou Expresívne terapie a terapeutické prístupy pre výnimočného človeka 2025, 15. januára 2025, Ružomberok. С. 47–63.

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (264kB) | Preview

Анотація

У статті розкрито проблеми підготовки майбутніх вихователів дошкільних закладів освіти та майбутніх учителів початкових класів до використання арт-терапевтичних технологій у роботі з дітьми із особливими освітніми потребами; представлено порівняльний аналіз результатів емпіричного психологічного дослідження основних структурних компонентів готовності студентів спеціальностей «Дошкільна освіта» та «Початкова освіта» до арт-терапевтичної роботи з даною категорією дітей: мотиваційно-особистісний; змістовний; творчий та операційно-дієвий.

Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Ключові слова: арт-терапія, арт-терапевтична технологія, дитина з особливими освітніми потребами
Класифікатор: B Філософія, психологія, релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти
Користувач: Наталія Баргілевич
Дата подачі: 01 Жовт 2025 13:26
Оновлення: 01 Жовт 2025 13:26
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45386

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу