Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Використання інтерактивних математичних платформ у формуванні цифрової грамотності учнів

Андрощук М. В.ORCID: https://orcid.org/0009-0007-1092-656X, Баранівська М. В. (2025) Використання інтерактивних математичних платформ у формуванні цифрової грамотності учнів. In: 5 Міжнародна науково-практична конференція «Modern Perspectives on Global Scientific Solutions», 13-15 жовтня 2025 р., Берген, Норвегія. С. 201–206. DOI: 10.70286/EOSS-13.10.2025.

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (193kB) | Preview

Анотація

У статті досліджується роль інтерактивних математичних платформ у формуванні цифрової грамотності учнів старшої школи. Розглянуто особливості впровадження цифрових інструментів у процес навчання математики, проаналізовано ефективність використання GeoGebra, Desmos, Khan Academy та інших платформ у роботі з учнями 10-11 класів. Визначено основні компетентності цифрової грамотності, які формуються через математичні платформи, та надано практичні рекомендації щодо їх інтеграції в освітній процес.

Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Ключові слова: цифрова грамотність, інтерактивні платформи, навчання математики, старша школа, цифровізація освіти, інформаційно-комунікаційні технології.
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії
Користувач: Марія Андрощук
Дата подачі: 14 Жовт 2025 09:11
Оновлення: 14 Жовт 2025 09:11
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45486

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу