Андрощук М. В.ORCID: https://orcid.org/0009-0007-1092-656X, Баранівська М. В.
(2025)
Використання інтерактивних математичних платформ у формуванні цифрової грамотності учнів.
In: 5 Міжнародна науково-практична конференція «Modern Perspectives on Global Scientific Solutions», 13-15 жовтня 2025 р., Берген, Норвегія.
С. 201–206.
DOI: 10.70286/EOSS-13.10.2025.
1.pdf
Завантажити (193kB) | Preview
Анотація
У статті досліджується роль інтерактивних математичних платформ у формуванні цифрової грамотності учнів старшої школи. Розглянуто особливості впровадження цифрових інструментів у процес навчання математики, проаналізовано ефективність використання GeoGebra, Desmos, Khan Academy та інших платформ у роботі з учнями 10-11 класів. Визначено основні компетентності цифрової грамотності, які формуються через математичні платформи, та надано практичні рекомендації щодо їх інтеграції в освітній процес.
Тип ресурсу: | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
---|---|
Ключові слова: | цифрова грамотність, інтерактивні платформи, навчання математики, старша школа, цифровізація освіти, інформаційно-комунікаційні технології. |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії |
Користувач: | Марія Андрощук |
Дата подачі: | 14 Жовт 2025 09:11 |
Оновлення: | 14 Жовт 2025 09:11 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45486 |