Заблоцька О. С. (2010) Результати педагогічного експерименту з формування предметних компетенцій з хімії у студентів-екологів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (53). С. 68–72.
Preview
vip_53_13.pdf
Завантажити (163kB) | Preview
Анотація
У статті висвітлено підходи до організації та основні етапи педагогічного експерименту з формування предметних компетенцій з хімії у майбутніх фахівців екологічних спеціальностей. Визначено критерії оцінювання рівнів сформованості предметних компетенцій з хімії. Описано адаптовані до завдань дослідження методики вивчення ціннісно-орієнтаційної, когнітивної та практичної складових предметних компетенцій. Наведено результати формувального етапу педагогічного експерименту.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) Q Наука > QD Хімія |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 31 Січ 2011 11:12 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 22:08 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4576 |