Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Роль комунікації у підтримці бренду в галузі освіти в складних інформаційних умовах

Дрозд Д. В. (2025) Роль комунікації у підтримці бренду в галузі освіти в складних інформаційних умовах. In: IX Міжнародна студентська наукова конференція «Глобалізація наукових знань: міжнародна співпраця та інтеграція галузей наук», 7 листопада 2025 р., Черкаси. С. 58–59. DOI: 10.62732/liga-inter-07.11.2025.

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (173kB) | Preview
Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Олександр Сергійович Яценко
Дата подачі: 07 Лист 2025 00:16
Оновлення: 07 Лист 2025 00:16
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45763

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу