Павлішак О. Р. (2010) Професійна компетентність як мета підготовки соціального педагога в Австрії. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (53). С. 94–97.
Preview
vip_53_18.pdf
Завантажити (142kB) | Preview
Анотація
У статті розглядаються моделі формування професійної компетентності соціального педагога в Австрії, аналізуються чинники, що впливають на ці моделі. Автором досліджено досвід австрійських вчених щодо тлумачення поняття "професіоналізм". На основі проведеного аналізу зроблено висновок, що досягнення високого рівня професіоналізму є метою підготовки соціального педагога в Австрії.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LF Індивідуальні інститути (Європа) |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 31 Січ 2011 11:44 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 22:09 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4581 |