Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Формування та розвиток математичних знань в учнів з особливими освітніми потребами засобами цифрових технологій

Гладуш В. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5700-211X, Кравчук І. Г.ORCID: https://orcid.org/0009-0007-0575-1291 (2025) Формування та розвиток математичних знань в учнів з особливими освітніми потребами засобами цифрових технологій. In: Міжнародна наукова конференція «Наукові дослідження в епоху глобальних змін», 4 листопада 2025 р., Амстердам. С. 112–115. DOI: 10.64076/iedc251104.12.

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (207kB) | Preview

Анотація

Розглянуто питання використання цифрових технологій на уроках математики сучасної школи та їх роль у навчанні учнів з особливими освітніми потребами (ООП). Зазначено, що цифрові технології сприяють розвитку математичних знань, кращому засвоєнню навчального матеріалу, підвищують увагу та інтерес до навчання, адаптації освітнього процесу до потреб учнів з ООП. Актуальність полягає в необхідності модернізації освітніх методик та пошуку ефективних шляхів підвищення якості навчання, особливо для учнів, які потребують індивідуальної освітньої траєкторії.

Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Ключові слова: цифрові технології, математика, учні з особливими освітніми потребами, індивідуальна освітня траєкторія
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти
Користувач: Людмила Олександрівна Котлова
Дата подачі: 20 Лист 2025 01:02
Оновлення: 20 Лист 2025 01:02
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45899

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу