Гладуш В. А.
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5700-211X, Кравчук І. Г.
ORCID: https://orcid.org/0009-0007-0575-1291
(2025)
Формування та розвиток математичних знань в учнів з особливими освітніми потребами засобами цифрових технологій.
In: Міжнародна наукова конференція «Наукові дослідження в епоху глобальних змін», 4 листопада 2025 р., Амстердам.
С. 112–115.
DOI: 10.64076/iedc251104.12.
1.pdf
Завантажити (207kB) | Preview
Анотація
Розглянуто питання використання цифрових технологій на уроках математики сучасної школи та їх роль у навчанні учнів з особливими освітніми потребами (ООП). Зазначено, що цифрові технології сприяють розвитку математичних знань, кращому засвоєнню навчального матеріалу, підвищують увагу та інтерес до навчання, адаптації освітнього процесу до потреб учнів з ООП. Актуальність полягає в необхідності модернізації освітніх методик та пошуку ефективних шляхів підвищення якості навчання, особливо для учнів, які потребують індивідуальної освітньої траєкторії.
| Тип ресурсу: | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
|---|---|
| Ключові слова: | цифрові технології, математика, учні з особливими освітніми потребами, індивідуальна освітня траєкторія |
| Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
| Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти |
| Користувач: | Людмила Олександрівна Котлова |
| Дата подачі: | 20 Лист 2025 01:02 |
| Оновлення: | 20 Лист 2025 01:02 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/45899 |


