Протосавіцька Л. С. (2025) Педагогічні умови корекції мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями. In: VІІ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти», 22–23 жовтня 2025 р., Запоріжжя. С. 263–265.
Preview
18.pdf
Завантажити (190kB) | Preview
| Тип ресурсу: | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
| Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти |
| Користувач: | Аліна Ковальчук |
| Дата подачі: | 01 Груд 2025 13:24 |
| Оновлення: | 01 Груд 2025 13:26 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/46006 |


