Баранівська Д. С. (2025) Особливості організації психолого-педагогічного супроводу дітей з порушеннями мовлення в умовах інклюзивного освітнього середовища. Вісник Освітньо-наукового центру сімейно-центрованих практик. № 4. С. 32–35.
Preview
1.pdf
Завантажити (127kB) | Preview
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | B Філософія, психологія, релігія > BF Психологія |
| Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти |
| Користувач: | Наталія Баргілевич |
| Дата подачі: | 04 Груд 2025 14:52 |
| Оновлення: | 04 Груд 2025 14:52 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/46062 |
| ДСТУ 8302:2015: | Баранівська Д. С. Особливості організації психолого-педагогічного супроводу дітей з порушеннями мовлення в умовах інклюзивного освітнього середовища. Вісник Освітньо-наукового центру сімейно-центрованих практик. 2025. № 4. С. 32–35. |


