Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Особливості організації психолого-педагогічного супроводу дітей з порушеннями мовлення в умовах інклюзивного освітнього середовища

Баранівська Д. С. (2025) Особливості організації психолого-педагогічного супроводу дітей з порушеннями мовлення в умовах інклюзивного освітнього середовища. Вісник Освітньо-наукового центру сімейно-центрованих практик. № 4. С. 32–35.

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (127kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія, психологія, релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти
Користувач: Наталія Баргілевич
Дата подачі: 04 Груд 2025 14:52
Оновлення: 04 Груд 2025 14:52
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/46062
ДСТУ 8302:2015: Баранівська Д. С. Особливості організації психолого-педагогічного супроводу дітей з порушеннями мовлення в умовах інклюзивного освітнього середовища. Вісник Освітньо-наукового центру сімейно-центрованих практик. 2025. № 4. С. 32–35.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу