Чемерис Т. А. (2025) Експериментальна перевірка ефективності мнемотехніки у корекційно-розвитковій роботі з дітьми дошкільного віку з порушеннями мовлення. Вісник Освітньо-наукового центру сімейно-центрованих практик. № 4. С. 155–160.
Preview
1.pdf
Завантажити (143kB) | Preview
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | B Філософія, психологія, релігія > BF Психологія |
| Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти |
| Користувач: | Наталія Баргілевич |
| Дата подачі: | 04 Груд 2025 14:52 |
| Оновлення: | 04 Груд 2025 19:23 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/46064 |
| ДСТУ 8302:2015: | Чемерис Т. А. Експериментальна перевірка ефективності мнемотехніки у корекційно-розвитковій роботі з дітьми дошкільного віку з порушеннями мовлення. Вісник Освітньо-наукового центру сімейно-центрованих практик. 2025. № 4. С. 155–160. |


