Стародубець Г. М.
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2005-771X
(2025)
Шкільний курс з історії середніх віків у німецьких підручниках: внутрішня структура та методичні можливості.
Інтермарум: історія, політика, культура. № 17.
С. 160–174.
ISSN 2518-7694.
DOI: 10.35433/history.112105.
8.pdf
Завантажити (825kB) | Preview
Анотація
Мета дослідження – охарактеризувати внутрішню структуру шкільного курсу з історії Середніх віків, представленого у німецьких підручниках, та його методичний потенціал у контексті дослідницько орієнтованого компетентнісного навчання в освітніх закладах країн членів Євросоюзу. Методологія дослідження ґрунтується на загальнонаукових принципах наукової об’єктивності, обґрунтованості, історизму із застосуванням методів наукового аналізу, порівняння та класифікації. Наукова новизна. Вперше у вітчизняній історіографії зроблено детальний аналіз структури та змісту курсу історії Середніх віків як складової частини інтегрованого підручника із суспільних наук для учнів 7-8 класів шкіл Німеччини. Висновки. Курс історії Середніх віків у Німеччині не викладений в окремому навчальному посібнику, а є складовою інтеграційного підручника із соціальних наук для учнів 7-8 класів. Структура курсу побудована таким чином, щоб у процесі роботи з ним, учні під керівництвом вчителя, або ж самостійно, напрацьовували низку важливих вмінь і навичок, зокрема, роботи з історичними джерелами. Такий підхід цілком відповідає вимогам сучасної Європейської системи освіти, орієнтованої на вироблення у молодого покоління ключових компетентностей.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
| Користувач: | Аліна Ковальчук |
| Дата подачі: | 08 Груд 2025 10:43 |
| Оновлення: | 08 Груд 2025 10:43 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/46099 |
| ДСТУ 8302:2015: | Стародубець Г. М. Шкільний курс з історії середніх віків у німецьких підручниках: внутрішня структура та методичні можливості. Інтермарум: історія, політика, культура. 2025. № 17. С. 160–174. DOI: 10.35433/history.112105. |


