Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Шкільний курс з історії середніх віків у німецьких підручниках: внутрішня структура та методичні можливості

Стародубець Г. М.ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2005-771X (2025) Шкільний курс з історії середніх віків у німецьких підручниках: внутрішня структура та методичні можливості. Інтермарум: історія, політика, культура. № 17. С. 160–174. ISSN 2518-7694. DOI: 10.35433/history.112105.

[thumbnail of 8.pdf]
Preview
Текст
8.pdf

Завантажити (825kB) | Preview

Анотація

Мета дослідження – охарактеризувати внутрішню структуру шкільного курсу з історії Середніх віків, представленого у німецьких підручниках, та його методичний потенціал у контексті дослідницько орієнтованого компетентнісного навчання в освітніх закладах країн членів Євросоюзу. Методологія дослідження ґрунтується на загальнонаукових принципах наукової об’єктивності, обґрунтованості, історизму із застосуванням методів наукового аналізу, порівняння та класифікації. Наукова новизна. Вперше у вітчизняній історіографії зроблено детальний аналіз структури та змісту курсу історії Середніх віків як складової частини інтегрованого підручника із суспільних наук для учнів 7-8 класів шкіл Німеччини. Висновки. Курс історії Середніх віків у Німеччині не викладений в окремому навчальному посібнику, а є складовою інтеграційного підручника із соціальних наук для учнів 7-8 класів. Структура курсу побудована таким чином, щоб у процесі роботи з ним, учні під керівництвом вчителя, або ж самостійно, напрацьовували низку важливих вмінь і навичок, зокрема, роботи з історичними джерелами. Такий підхід цілком відповідає вимогам сучасної Європейської системи освіти, орієнтованої на вироблення у молодого покоління ключових компетентностей.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Аліна Ковальчук
Дата подачі: 08 Груд 2025 10:43
Оновлення: 08 Груд 2025 10:43
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/46099
ДСТУ 8302:2015: Стародубець Г. М. Шкільний курс з історії середніх віків у німецьких підручниках: внутрішня структура та методичні можливості. Інтермарум: історія, політика, культура. 2025. № 17. С. 160–174. DOI: 10.35433/history.112105.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу