Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Аналіз застосування Google Ads у сучасних стратегіях цифрового маркетингу: оцінка результативності рекламних кампаній

Іваненко В. О.ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2231-8485, Близнюк С. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4363-3524, Данілова О. М.ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3800-6750 (2025) Аналіз застосування Google Ads у сучасних стратегіях цифрового маркетингу: оцінка результативності рекламних кампаній. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: «Економічні науки». № 11. С. 1–23. ISSN 2520-2294. DOI: 10.25313/2520-2294-2025-11-11596.

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (385kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Суспільні Науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 10 Груд 2025 12:17
Оновлення: 10 Груд 2025 12:17
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/46122
ДСТУ 8302:2015: Іваненко В. О., Близнюк С. В., Данілова О. М. Аналіз застосування Google Ads у сучасних стратегіях цифрового маркетингу: оцінка результативності рекламних кампаній. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: «Економічні науки». 2025. № 11. С. 1–23. DOI: 10.25313/2520-2294-2025-11-11596.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу