Карлінська Я. В. (2010) Педагогічні умови формування інформаційної компетентності студентів у процесі навчання природничо-математичних дисциплін. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (53). С. 169–175.
vip_53_33.pdf
Завантажити (174kB) | Preview
Анотація
У статті розглядаються педагогічні умови формування інформаційної компетентності студентів комерційних коледжів у процесі навчання природничо-математичних дисциплін. Значну увагу приділено засобам реалізації визначених педагогічних умов розвитку творчих здібностей студентів-користувачів комп’ютерної техніки, а саме: комп'ютерним програмам; мультимедіа і гіпермедіа технологіям; базам даних; засобам телекомунікації; електронним бібліотекам; кредитно-модульним технологіям; електронним посібникам тощо.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 01 Бер 2011 10:15 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 22:12 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4617 |