Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Педагогічні умови формування інформаційної компетентності студентів у процесі навчання природничо-математичних дисциплін

Карлінська Я. В. (2010) Педагогічні умови формування інформаційної компетентності студентів у процесі навчання природничо-математичних дисциплін. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (53). С. 169–175.

[thumbnail of vip_53_33.pdf]
Preview
PDF
vip_53_33.pdf

Завантажити (174kB) | Preview

Анотація

У статті розглядаються педагогічні умови формування інформаційної компетентності студентів комерційних коледжів у процесі навчання природничо-математичних дисциплін. Значну увагу приділено засобам реалізації визначених педагогічних умов розвитку творчих здібностей студентів-користувачів комп’ютерної техніки, а саме: комп'ютерним програмам; мультимедіа і гіпермедіа технологіям; базам даних; засобам телекомунікації; електронним бібліотекам; кредитно-модульним технологіям; електронним посібникам тощо.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 01 Бер 2011 10:15
Оновлення: 14 Серп 2015 22:12
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4617

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу