Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Утілене навчання в іншомовній освіті: мультимодальність, візуальність, цифрові практики

Школа І. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1455-6371, Салюк Б. А.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9952-2399, Прокопчук Н. Р.ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6609-8109, Дмітренко Н. Є.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3556-0003, Панченко В. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2958-5802, Дуброва О. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8573-2785, Побережний Д. О.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4789-9848 (2025) Утілене навчання в іншомовній освіті: мультимодальність, візуальність, цифрові практики. ПП «Євро-Волинь», Запоріжжя. ISBN 978-617-7992-88-1.

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (6MB) | Preview

Анотація

Монографія «Утілене навчання в іншомовній освіті: мультимодальність, візуальність, цифрові практики» являє собою комплексне дослідження інноваційних підходів до іншомовної освіти XXI століття. Робота обґрунтовує теоретичні основи утіленого навчання (embodied learning) та демонструє його практичне застосування в контексті цифрової трансформації освіти.

Традиційне розуміння процесу оволодіння іноземною мовою як виключно когнітивної операції поступається місцем комплексному підходу, що визнає нерозривний зв’язок між фізичною активністю, сенсорним досвідом, емоційною сферою та взаємодією з навколишнім середовищем. У монографії простежуються ключові лінії розвитку утіленої педагогіки: від теоретичних основ когнітивної науки до практичних механізмів впровадження в сучасний мовний клас.

Тип ресурсу: Книга
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: Наталія Романівна Прокопчук
Дата подачі: 19 Груд 2025 23:55
Оновлення: 19 Груд 2025 23:55
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/46232

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу