Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Застосування гейміфікації в лінгвістичній освіті як засіб підвищення мотивації здобувачів освіти

Лупол А. В.ORCID: https://orcid.org/0009-0009-7163-3546, Кардаш Л. В.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2098-0240, Папіжук В. О.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8684-6116 (2025) Застосування гейміфікації в лінгвістичній освіті як засіб підвищення мотивації здобувачів освіти. Вісник науки та освіти. № 41. С. 779–795. ISSN 2786-6165. DOI: 10.52058/2786-6165-2025-11(41)-779-795.

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Текст
1.pdf

Завантажити (436kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: Олександр Сергійович Яценко
Дата подачі: 23 Груд 2025 11:52
Оновлення: 23 Груд 2025 11:52
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/46260
ДСТУ 8302:2015: Лупол А. В., Кардаш Л. В., Папіжук В. О. Застосування гейміфікації в лінгвістичній освіті як засіб підвищення мотивації здобувачів освіти. Вісник науки та освіти. 2025. № 41. С. 779–795. DOI: 10.52058/2786-6165-2025-11(41)-779-795.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу