Топачевський С. К. (2010) Синтаксичні прояви зниження категоричності впливу в англомовних рекламних повідомленнях. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (53). С. 231–234.
Preview
vip_53_46.pdf
Завантажити (149kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається синтаксичний прояв тактики зниження категоричності впливу в англомовних рекламних повідомленнях, яка є одним із проявів інтерперсональної етикетизації рекламного дискурсу. Синтаксичні особливості рекламного дискурсу досліджуються з точки зору їх формально-семантичної організації, прагматичної сили і пунктуаційного оформлення.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 01 Бер 2011 10:54 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 22:13 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4630 |