Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Синтаксичні прояви зниження категоричності впливу в англомовних рекламних повідомленнях

Топачевський С. К. (2010) Синтаксичні прояви зниження категоричності впливу в англомовних рекламних повідомленнях. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (53). С. 231–234.

[thumbnail of vip_53_46.pdf]
Preview
PDF
vip_53_46.pdf

Завантажити (149kB) | Preview

Анотація

У статті розглядається синтаксичний прояв тактики зниження категоричності впливу в англомовних рекламних повідомленнях, яка є одним із проявів інтерперсональної етикетизації рекламного дискурсу. Синтаксичні особливості рекламного дискурсу досліджуються з точки зору їх формально-семантичної організації, прагматичної сили і пунктуаційного оформлення.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 01 Бер 2011 10:54
Оновлення: 14 Серп 2015 22:13
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4630

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу