Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Роль мотиваційного компоненту професійно-педагогічної діяльності вчителів інформатики у контексті організації взаємонавчання учнів

Карплюк С. О. (2010) Роль мотиваційного компоненту професійно-педагогічної діяльності вчителів інформатики у контексті організації взаємонавчання учнів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 54. С. 54–57. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of vip_54_12.pdf]
Preview
PDF
vip_54_12.pdf

Завантажити (141kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано роль мотиваційного компонента щодо використання ідей колективного навчання у професійно-педагогічній діяльності вчителів інформатики загальноосвітніх навчальних закладів . Досліджено мотиви, які спонукають педагогів до використання взаємонавчання. Наведено статистичні дані оцінювання мотиваційної сфери вчителів інформатики в ході його застосування.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 14 Квіт 2011 09:25
Оновлення: 14 Черв 2016 19:25
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4654
ДСТУ 8302:2015: Карплюк С. О. Роль мотиваційного компоненту професійно-педагогічної діяльності вчителів інформатики у контексті організації взаємонавчання учнів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2010. № 54. С. 54–57.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу