Усата О. Ю. (2010) Сутність, взаємозв’язок та місце освітніх та педагогічних технологій в умовах гуманізації та орієнтації процесу підготовки майбутніх фахівців з інформатики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (54). С. 78–81. ISSN 2076-6173.
Preview
vip_54_18.pdf
Завантажити (159kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається сутність, взаємозв’язок та ієрархія понять "освітня технологія", "педагогічна технологія", "технологія навчання", "технологія виховання", "інформаційні технології", "технологія управління" й "здоров’язберігаючі технології", а також їх місце та необхідність впровадження в навчально-виховний процес підготовки майбутніх фахівців з інформатики.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 14 Квіт 2011 09:34 |
Оновлення: | 20 Січ 2016 09:09 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4659 |