Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Категоріальний аналіз поняття "якість практичної підготовки вчителів"

Новицька Т. Л. (2010) Категоріальний аналіз поняття "якість практичної підготовки вчителів". ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (54). С. 154–157.

[thumbnail of vip_54_35.pdf]
Preview
PDF
vip_54_35.pdf

Завантажити (148kB) | Preview

Анотація

У статті подано категоріальний аналіз проблеми якості практичної підготовки майбутніх учителів інформатики, проаналізовано поняття "якість", "якість освіти", "підготовка", "практична підготовка". Обґрунтована актуальність проблеми оцінювання якості вищої освіти. Показана складність, багатоаспектність категорії "якість". Встановлено взаємозв’язок між поняттями "якість" та "якість освіти". Розглянуто поняття "якість підготовки". Сформульовано означення практичної підготовки.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 15 Квіт 2011 09:00
Оновлення: 14 Серп 2015 22:18
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4680

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу