Романюк С. К. (2010) Типологічні особливості рекламного дискурсу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (54). С. 228–231.
Preview
vip_54_51.pdf
Завантажити (134kB) | Preview
Анотація
Статтю присвячено дослідженню рекламного дискурсу, продуктом якого є вербальний твір – рекламний текст. Значна увага приділяється визначенню головних характеристик реклами. Дається визначення реклами і рекламного дискурсу. Розкривається мета і завдання рекламної комунікації. Розглядаються типологічні особливості рекламного дискурсу.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 15 Квіт 2011 09:58 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 22:19 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4697 |