Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Типологічні особливості рекламного дискурсу

Романюк С. К. (2010) Типологічні особливості рекламного дискурсу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (54). С. 228–231.

[thumbnail of vip_54_51.pdf]
Preview
PDF
vip_54_51.pdf

Завантажити (134kB) | Preview

Анотація

Статтю присвячено дослідженню рекламного дискурсу, продуктом якого є вербальний твір – рекламний текст. Значна увага приділяється визначенню головних характеристик реклами. Дається визначення реклами і рекламного дискурсу. Розкривається мета і завдання рекламної комунікації. Розглядаються типологічні особливості рекламного дискурсу.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 15 Квіт 2011 09:58
Оновлення: 14 Серп 2015 22:19
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4697

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу