Zhytomyr State University Library

Типологічні особливості рекламного дискурсу

Романюк С. К. (2010) Типологічні особливості рекламного дискурсу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 54. pp. 228-231. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of vip_54_51.pdf]
Preview
PDF
vip_54_51.pdf

Download (134kB) | Preview

Abstract

Статтю присвячено дослідженню рекламного дискурсу, продуктом якого є вербальний твір – рекламний текст. Значна увага приділяється визначенню головних характеристик реклами. Дається визначення реклами і рекламного дискурсу. Розкривається мета і завдання рекламної комунікації. Розглядаються типологічні особливості рекламного дискурсу.

Item Type: Article
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Philology and Translation
Depositing User: Users 341 not found.
Date Deposited: 15 Apr 2011 12:58
Last Modified: 15 Aug 2015 01:19
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4697
ДСТУ 8302:2015: Романюк С. К. Типологічні особливості рекламного дискурсу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2010. № 54. pp. 228-231.

Actions (login required)

View Item
View Item