Романюк С. К. (2010) Типологічні особливості рекламного дискурсу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 54. pp. 228-231. ISSN 2076-6173.
Preview
vip_54_51.pdf
Download (134kB) | Preview
Abstract
Статтю присвячено дослідженню рекламного дискурсу, продуктом якого є вербальний твір – рекламний текст. Значна увага приділяється визначенню головних характеристик реклами. Дається визначення реклами і рекламного дискурсу. Розкривається мета і завдання рекламної комунікації. Розглядаються типологічні особливості рекламного дискурсу.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | P Language and Literature > P Philology. Linguistics |
| Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Philology and Translation |
| Depositing User: | Users 341 not found. |
| Date Deposited: | 15 Apr 2011 12:58 |
| Last Modified: | 15 Aug 2015 01:19 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4697 |
| ДСТУ 8302:2015: | Романюк С. К. Типологічні особливості рекламного дискурсу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2010. № 54. pp. 228-231. |


