Калінін В. О. (2004) Професійний соціокультурний портфель як засіб діагностики рівня сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами діалогу культур. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 19. С. 125–128.
Preview
04kvozdk.pdf
Завантажити (126kB) | Preview
Анотація
У статті розглядаються можливості використання професійного соціокультурного портфеля як засобу діагностики рівня сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя в стінах ВНЗ, визначаються його функції та зміст.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
Користувач: | О.В. Роговченко |
Дата подачі: | 09 Груд 2008 10:57 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 13:47 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/475 |
ДСТУ 8302:2015: | Калінін В. О. Професійний соціокультурний портфель як засіб діагностики рівня сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами діалогу культур. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2004. № 19. С. 125–128. |