Калінін В. О. (2004) Професійний соціокультурний портфель як засіб діагностики рівня сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами діалогу культур. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 19. С. 125–128.
Preview
04kvozdk.pdf
Завантажити (126kB) | Preview
Анотація
У статті розглядаються можливості використання професійного соціокультурного портфеля як засобу діагностики рівня сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя в стінах ВНЗ, визначаються його функції та зміст.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
| Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
| Користувач: | О.В. Роговченко |
| Дата подачі: | 09 Груд 2008 12:57 |
| Оновлення: | 14 Серп 2015 16:47 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/475 |
| ДСТУ 8302:2015: | Калінін В. О. Професійний соціокультурний портфель як засіб діагностики рівня сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами діалогу культур. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2004. № 19. С. 125–128. |


