Калінін В. О. (2004) Професійний соціокультурний портфель як засіб діагностики рівня сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами діалогу культур. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 19. pp. 125-128.
Preview
04kvozdk.pdf
Download (126kB) | Preview
Abstract
У статті розглядаються можливості використання професійного соціокультурного портфеля як засобу діагностики рівня сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя в стінах ВНЗ, визначаються його функції та зміст.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education |
| Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of English Language and Applied Linguistics |
| Depositing User: | О.В. Роговченко |
| Date Deposited: | 09 Dec 2008 12:57 |
| Last Modified: | 14 Aug 2015 16:47 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/475 |
| ДСТУ 8302:2015: | Калінін В. О. Професійний соціокультурний портфель як засіб діагностики рівня сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами діалогу культур. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2004. № 19. pp. 125-128. |


