Чемерис О. А. (2004) Категорійний аналіз поняття "фактор" у контексті вивчення проблеми підвищення рівня успішності майбутніх учителів математики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 14. С. 55–57.
Preview
245EA017.pdf
Завантажити (140kB) | Preview
Анотація
У статті подано порівняльну характеристику понять "фактор", "чинник", "умова" з метою подальшого дослідження психолого-педагогічних факторів підвищення рівня успішності майбутніх учителів математики при вивченні поглибленого шкільного курсу геометрії.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії |
Користувач: | М.В. Луцик |
Дата подачі: | 09 Груд 2008 10:45 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 13:38 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/493 |
ДСТУ 8302:2015: | Чемерис О. А. Категорійний аналіз поняття "фактор" у контексті вивчення проблеми підвищення рівня успішності майбутніх учителів математики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2004. № 14. С. 55–57. |