Чемерис О. А. (2004) Категорійний аналіз поняття «фактор» у контексті вивчення проблеми підвищення рівня успішності майбутніх учителів математики. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 14. С. 55–57.
Preview
245EA017.pdf
Завантажити (140kB) | Preview
Анотація
У статті подано порівняльну характеристику понять "фактор", "чинник", "умова" з метою подальшого дослідження психолого-педагогічних факторів підвищення рівня успішності майбутніх учителів математики при вивченні поглибленого шкільного курсу геометрії.
| Тип ресурсу: | Стаття | 
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта | 
| Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії | 
| Користувач: | М.В. Луцик | 
| Дата подачі: | 09 Груд 2008 12:45 | 
| Оновлення: | 14 Серп 2015 16:38 | 
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/493 | 
| ДСТУ 8302:2015: | Чемерис О. А. Категорійний аналіз поняття «фактор» у контексті вивчення проблеми підвищення рівня успішності майбутніх учителів математики. Вісник Житомирського педагогічного університету. 2004. № 14. С. 55–57. | 


