Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Категорійний аналіз поняття "фактор" у контексті вивчення проблеми підвищення рівня успішності майбутніх учителів математики

Чемерис О. А. (2004) Категорійний аналіз поняття "фактор" у контексті вивчення проблеми підвищення рівня успішності майбутніх учителів математики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 14. С. 55–57.

[thumbnail of 245EA017.pdf]
Preview
PDF
245EA017.pdf

Завантажити (140kB) | Preview

Анотація

У статті подано порівняльну характеристику понять "фактор", "чинник", "умова" з метою подальшого дослідження психолого-педагогічних факторів підвищення рівня успішності майбутніх учителів математики при вивченні поглибленого шкільного курсу геометрії.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії
Користувач: М.В. Луцик
Дата подачі: 09 Груд 2008 10:45
Оновлення: 14 Серп 2015 13:38
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/493
ДСТУ 8302:2015: Чемерис О. А. Категорійний аналіз поняття "фактор" у контексті вивчення проблеми підвищення рівня успішності майбутніх учителів математики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2004. № 14. С. 55–57.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу