Моісеєнко О. Ю. (2011) Етнокультурні особливості вербальних та невербальних засобів реалізації апеляцій в англомовній рекламі брендів країн східної африки. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 56. С. 131–135. ISSN 2076-6173.
Preview
vip_56_28.pdf
Завантажити (148kB) | Preview
Анотація
Стаття присвячена розгляду етнокультурних особливостей вербальних та невербальних засобів реалізації в англомовному рекламному дискурсі Східної Африки апеляцій до патріотизму, до людей похилого віку, молоді та апеляцій до сімейних цінностей. Виявлено, що в культурно-диференційованому рекламному дискурсі знаходять своє відображення культурні цінності певної лінгвокультури.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | P Мова та Література > PE Англійська мова |
| Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
| Дата подачі: | 16 Черв 2011 11:30 |
| Оновлення: | 15 Серп 2015 01:44 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5041 |
| ДСТУ 8302:2015: | Моісеєнко О. Ю. Етнокультурні особливості вербальних та невербальних засобів реалізації апеляцій в англомовній рекламі брендів країн східної африки. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2011. № 56. С. 131–135. |


