Моісеєнко О. Ю. (2011) Етнокультурні особливості вербальних та невербальних засобів реалізації апеляцій в англомовній рекламі брендів країн східної африки. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (56). С. 131–135.
Preview
vip_56_28.pdf
Завантажити (148kB) | Preview
Анотація
Стаття присвячена розгляду етнокультурних особливостей вербальних та невербальних засобів реалізації в англомовному рекламному дискурсі Східної Африки апеляцій до патріотизму, до людей похилого віку, молоді та апеляцій до сімейних цінностей. Виявлено, що в культурно-диференційованому рекламному дискурсі знаходять своє відображення культурні цінності певної лінгвокультури.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > PE Англійська мова |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 16 Черв 2011 08:30 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 22:44 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5041 |