Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Структуроване мислення – наслідок структурного програмування

Присяжнюк Т. А. (2009) Структуроване мислення – наслідок структурного програмування. Формування інформаційної компетентності студентів у процесі навчання природничо-математичних дисциплін// Матеріали регіонального науково-методичного семінару... С. 133–145.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 14 Вер 2011 07:52
Оновлення: 14 Серп 2015 22:53
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5159
ДСТУ 8302:2015: Присяжнюк Т. А. Структуроване мислення – наслідок структурного програмування. Формування інформаційної компетентності студентів у процесі навчання природничо-математичних дисциплін// Матеріали регіонального науково-методичного семінару.. 2009.. С. 133–145.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу