Присяжнюк Т. А. (2009) Структуроване мислення – наслідок структурного програмування. Формування інформаційної компетентності студентів у процесі навчання природничо-математичних дисциплін// Матеріали регіонального науково-методичного семінару... С. 133–145.
Preview
3.pdf
Завантажити (150kB) | Preview
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 14 Вер 2011 07:52 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 22:53 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5159 |
ДСТУ 8302:2015: | Присяжнюк Т. А. Структуроване мислення – наслідок структурного програмування. Формування інформаційної компетентності студентів у процесі навчання природничо-математичних дисциплін// Матеріали регіонального науково-методичного семінару.. 2009.. С. 133–145. |