Олійник Л. В. (2011) Мотивація досягнення як умова підвищення ефективності процесу учіння майбутніх магістрів військового університету. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 55. С. 79–83.
Preview
vip55_16.pdf
Завантажити (153kB) | Preview
Анотація
В статті розглядаються механізми підвищення ефективності учіння засобами активізації мотивації досягнення у майбутніх магістрів військового університету. Визначено теоретичну основу педагогічних аспектів мотивації учіння. Розглянуті поняття мотиву, мотивації та потреби в досягненні ефективності учіння слухачами. Визначено взаємозв’язок цілей з мотивами учіння майбутніх магістрів військового університету.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта U Військова наука > U Військова наука (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 27 Вер 2011 07:47 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 22:56 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5191 |
ДСТУ 8302:2015: | Олійник Л. В. Мотивація досягнення як умова підвищення ефективності процесу учіння майбутніх магістрів військового університету. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2011. № 55. С. 79–83. |