Сейко Н. А. (2010) Дослідження історії доброчинності в сфері освіти України: методологічні підходи до проблеми. Освіта Донбасу. № 4-5. С. 111–117.
Preview
сейко_Н.А_стаття.pdf
Завантажити (213kB) | Preview
Анотація
У статті подано аналіз головних методологічних підходів до проблеми історії доброчинності у сфері освіти України – системного, цивілізаційного, культурологічного,наративного, когнітивістського, а також окремих наукових теорій – теорії соціальної мобільності, теорії соціальних еліт, теорії соціального капіталу. Визначено місце та роль зазначених підходів в аналізі проблеми розвитку доброчинності у сфері освіти в Україні у ХІХ – на початку ХХ століття.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LA Історія освіти |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій |
Користувач: | С. М. Коляденко |
Дата подачі: | 07 Груд 2011 08:02 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 23:16 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5415 |
ДСТУ 8302:2015: | Сейко Н. А. Дослідження історії доброчинності в сфері освіти України: методологічні підходи до проблеми. Освіта Донбасу. 2010. № 4-5. С. 111–117. |