Сейко Н. А. (2010) Дослідження історії доброчинності в сфері освіти України: методологічні підходи до проблеми. Освіта Донбасу. № 4-5. С. 111–117.
Preview
сейко_Н.А_стаття.pdf
Завантажити (213kB) | Preview
Анотація
У статті подано аналіз головних методологічних підходів до проблеми історії доброчинності у сфері освіти України – системного, цивілізаційного, культурологічного,наративного, когнітивістського, а також окремих наукових теорій – теорії соціальної мобільності, теорії соціальних еліт, теорії соціального капіталу. Визначено місце та роль зазначених підходів в аналізі проблеми розвитку доброчинності у сфері освіти в Україні у ХІХ – на початку ХХ століття.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > LA Історія освіти |
| Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій |
| Користувач: | Світлана Миколаївна Коляденко |
| Дата подачі: | 07 Груд 2011 10:02 |
| Оновлення: | 15 Серп 2015 02:16 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5415 |
| ДСТУ 8302:2015: | Сейко Н. А. Дослідження історії доброчинності в сфері освіти України: методологічні підходи до проблеми. Освіта Донбасу. 2010. № 4-5. С. 111–117. |


