Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Дослідження історії доброчинності в сфері освіти України: методологічні підходи до проблеми

Сейко Н. А. (2010) Дослідження історії доброчинності в сфері освіти України: методологічні підходи до проблеми. Освіта Донбасу. № 4-5. С. 111–117.

[thumbnail of сейко_Н.А_стаття.pdf]
Preview
PDF
сейко_Н.А_стаття.pdf

Завантажити (213kB) | Preview

Анотація

У статті подано аналіз головних методологічних підходів до проблеми історії доброчинності у сфері освіти України – системного, цивілізаційного, культурологічного,наративного, когнітивістського, а також окремих наукових теорій – теорії соціальної мобільності, теорії соціальних еліт, теорії соціального капіталу. Визначено місце та роль зазначених підходів в аналізі проблеми розвитку доброчинності у сфері освіти в Україні у ХІХ – на початку ХХ століття.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LA Історія освіти
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій
Користувач: С. М. Коляденко
Дата подачі: 07 Груд 2011 08:02
Оновлення: 14 Серп 2015 23:16
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5415
ДСТУ 8302:2015: Сейко Н. А. Дослідження історії доброчинності в сфері освіти України: методологічні підходи до проблеми. Освіта Донбасу. 2010. № 4-5. С. 111–117.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу