Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Розвиток самооцінки здібностей у молодшому шкільному віці

Загурська І. С. (2010) Розвиток самооцінки здібностей у молодшому шкільному віці. Практична психологія та соціальна робота (10). С. 14–21.

[thumbnail of Загурська_І.С._Розвиток_самооцінки_здібностей_у_молодшому_шкільному_віці.pdf]
Preview
PDF
Загурська_І.С._Розвиток_самооцінки_здібностей_у_молодшому_шкільному_віці.pdf

Завантажити (416kB) | Preview

Анотація

В статті розглядається проблема розвитку самооцінки здібностей в учбовій діяльності молодших школярів. На основі результатів дослідження залежності самооцінки від атрибуції успішності відносно старанності та здібностей виокремлено такі форми самооцінки: самооцінка старанності, самооцінка вміння відтворювати зразок, некритично-наслідувальна самооцінка власних здібностей.

В статье рассматривается проблема развития самооценки способностей в учебной деятельности младших школьников. На основании результатов исследования зависимости самооценки от атрибуции успеваемости относительно старательности и способностей выделено такие формы самооценки: самооценка старательности, самооценка умения воспроизводить образец, некритически-подражательная самооценка собственных способностей.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: самооцінка здібностей, самооцінка старанності, атрибуція учбової успішності самооценка способностей, самооценка старательности, атрибуция учебной успеваемости
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Інна Станіславівна Загурська
Дата подачі: 12 Груд 2011 08:15
Оновлення: 14 Серп 2015 23:20
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5493

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу