Загурська І. С. (2010) Розвиток самооцінки здібностей у молодшому шкільному віці. Практична психологія та соціальна робота (10). С. 14–21.
Загурська_І.С._Розвиток_самооцінки_здібностей_у_молодшому_шкільному_віці.pdf
Завантажити (416kB) | Preview
Анотація
В статті розглядається проблема розвитку самооцінки здібностей в учбовій діяльності молодших школярів. На основі результатів дослідження залежності самооцінки від атрибуції успішності відносно старанності та здібностей виокремлено такі форми самооцінки: самооцінка старанності, самооцінка вміння відтворювати зразок, некритично-наслідувальна самооцінка власних здібностей.
В статье рассматривается проблема развития самооценки способностей в учебной деятельности младших школьников. На основании результатов исследования зависимости самооценки от атрибуции успеваемости относительно старательности и способностей выделено такие формы самооценки: самооценка старательности, самооценка умения воспроизводить образец, некритически-подражательная самооценка собственных способностей.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | самооцінка здібностей, самооцінка старанності, атрибуція учбової успішності самооценка способностей, самооценка старательности, атрибуция учебной успеваемости |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Інна Станіславівна Загурська |
Дата подачі: | 12 Груд 2011 08:15 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 23:20 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5493 |