Семенець Л. М. (2008) Проблеми формування математичних здібностей у контексті діяльнісного підходу. Вісник Черкаського університету. № 127. С. 135–139.
Preview
Мат.здібності. Черкаси.pdf
Завантажити (145kB) | Preview
Анотація
у контексті діяльнісного підходу здійснено теоретичний аналіз категорій "здібності", "математичні здібності" та обґрунтувано основні чинники їх розвитку.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | здібності, математичні здібності |
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
| Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра фізики та методики її навчання |
| Користувач: | Кафедра охорони праці та цивільної безпеки |
| Дата подачі: | 22 Груд 2011 10:44 |
| Оновлення: | 15 Серп 2015 02:24 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5589 |
| ДСТУ 8302:2015: | Семенець Л. М. Проблеми формування математичних здібностей у контексті діяльнісного підходу. Вісник Черкаського університету. 2008. № 127. С. 135–139. |


