Семенець Л. М. (2010) Проблема професійної готовності майбутніх учителів до розвитку математичних здібностей школярів. Формування естетичної компетентності особистості засобами народознавства // Збірник наукових праць молодих дослідників. С. 227–230.
Preview
пробл.проф.гот. Жdoc.pdf
Завантажити (152kB) | Preview
Анотація
здійснено теоретичний аналіз математичних здібностей як індивідуально-психологічних особливостей суб’єкта, визначено шляхи їх розвитку; створено модель концепції навчальної математичної діяльності.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | математичні здібності, модель |
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
| Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра фізики та методики її навчання |
| Користувач: | Кафедра охорони праці та цивільної безпеки |
| Дата подачі: | 26 Груд 2011 10:40 |
| Оновлення: | 15 Серп 2015 02:24 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5602 |
| ДСТУ 8302:2015: | Семенець Л. М. Проблема професійної готовності майбутніх учителів до розвитку математичних здібностей школярів. Формування естетичної компетентності особистості засобами народознавства // Збірник наукових праць молодих дослідників. 2010. С. 227–230. |


