Литньова І. Ф. (2004) Тести як продуктивний засіб контролю рівня сформованості вмінь писемного мовлення у студентів першого курсу університету. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 19. С. 163–168.
Preview
04lifpku.pdf
Завантажити (137kB) | Preview
Анотація
У статті представлені теоретичні матеріали та результати впровадження тестового контролю для перевірки рівня сформованості вмінь писемного мовлення з англійської мови у студентів 1 курсу мовного факультету університету.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання |
Користувач: | О.В. Роговченко |
Дата подачі: | 14 Жовт 2008 09:27 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 13:39 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/566 |
ДСТУ 8302:2015: | Литньова І. Ф. Тести як продуктивний засіб контролю рівня сформованості вмінь писемного мовлення у студентів першого курсу університету. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2004. № 19. С. 163–168. |