Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Структурно-функціональна модель підготовки вчителя інформатики до роботи в класах фізико-математичного профілю

Федорчук (Жуковська) А. Л. (2011) Структурно-функціональна модель підготовки вчителя інформатики до роботи в класах фізико-математичного профілю. Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди": збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2011. – Вип. 21. – С. 293-296. Т. 1, № 21. С. 293–296.

[thumbnail of стаття11_к_в.pdf]
Preview
Текст
стаття11_к_в.pdf

Завантажити (231kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано стан підготовки вчителя інформатики до роботи в класах фізико-математичного профілю, запропоновано функціональні та структурні компоненти, що входять до моделі підготовки вчителя інформатики при роботі в класах фізико-математичного профілю, виділено рівні сформованості готовності вчителя інформатики до профільного навчання.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Користувачі 1404 не знайдено.
Дата подачі: 29 Груд 2011 09:40
Оновлення: 14 Серп 2015 23:31
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5712
ДСТУ 8302:2015: Федорчук (Жуковська) А. Л. Структурно-функціональна модель підготовки вчителя інформатики до роботи в класах фізико-математичного профілю. Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди": збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2011. – Вип. 21. – С. 293-296. 2011. Т. 1, № 21. С. 293–296.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу