Федорчук (Жуковська) А. Л. (2011) Структурно-функціональна модель підготовки вчителя інформатики до роботи в класах фізико-математичного профілю. Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди": збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2011. – Вип. 21. – С. 293-296. Т. 1, № 21. С. 293–296.
стаття11_к_в.pdf
Завантажити (231kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано стан підготовки вчителя інформатики до роботи в класах фізико-математичного профілю, запропоновано функціональні та структурні компоненти, що входять до моделі підготовки вчителя інформатики при роботі в класах фізико-математичного профілю, виділено рівні сформованості готовності вчителя інформатики до профільного навчання.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | Користувачі 1404 не знайдено. |
Дата подачі: | 29 Груд 2011 09:40 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 23:31 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5712 |
ДСТУ 8302:2015: | Федорчук (Жуковська) А. Л. Структурно-функціональна модель підготовки вчителя інформатики до роботи в класах фізико-математичного профілю. Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди": збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2011. – Вип. 21. – С. 293-296. 2011. Т. 1, № 21. С. 293–296. |